Пн-Пт з 08:55 до 20:05 / Сб-Нд з 10:00 до 19:00
UARU
Місто:Київ
UARU
Київ
067 323 82 50
Пн-Пт з 08:55 до 20:05 / Сб-Нд з 10:00 до 19:00

Повернення і гарантія

ГАРАНТІЯ


• Гарантійне обслуговування надається за умови правильної експлуатації та відсутності механічних пошкоджень з вини Покупця. Гарантія не поширюється на природне зношування або дефекти, спричинені перевантаженням, неправильною або недбалою експлуатацією та складанням, проникненням рідини, бруду та інших сторонніх предметів.

• Термін гарантії залежить від виробника або імпортера (але не менше 12 місяців).

• Термін розгляду заявки становить у середньому 5-7 робочих днів.

Прийом товару

При отриманні замовлення не нехтуйте перевіркою придбаного товару. Рекомендується уважно:

• оглянути зовнішній вигляд на предмет відповідності привезеного товару замовленому та відсутність пошкоджень;

• перевірити комплектацію.

Перевірку слід здійснювати, розкриваючи упаковку всіх елементів – з метою виявлення видимих ​​дефектів (подряпин, сколів, вм'ятин). Також важливо переконатися в наявності необхідної комплектуючої фурнітури.

Увага!

Слід враховувати, що після того, як ви поставили підпис на бланку прийому (чеку, накладний), претензії до зовнішнього вигляду виробу та комплектації не приймаються та позбавляють Покупця права надалі посилатися на них. Тому будьте уважні, особливо якщо ви плануєте зібрати виріб самостійно.

Важливо зберігати маркування (етикетки) на звороті виробів та упаковці.

РЕКЛАМАЦІЯ

Прийом рекламацій проводиться ВИКЛЮЧНО електронною поштою письмово, адреса електронної пошти: support@hatta.ua

Протягом 3 робочих днів з моменту отримання листа з Вами зв'яжеться менеджер з роботи з рекламаціями.

Для того, щоб ми усунули всі недоліки відповідно до Вашої претензії, Вам необхідно надіслати на нашу електронну пошту наступну інформацію:

• Ваше ПІБ

• контактний номер телефону

• найменування товару з рекламації

• опис проблеми (поломка, недокомплект тощо)  

• у лист вкласти наступний перелік документів:

1. У разі пошкодженого товару:

• Фото маркування, яке знаходиться на упаковці товару (на самому виробі)

• Фото виробу

• Фото пошкодженої деталі

• Копію чека (накладної)

2. У разі некомплектного товару:

• Фото маркування, яке знаходиться на упаковці товару (на самому виробі)

• Фото всіх комплектуючих виробу

• Копію чека (накладної)

3. У разі доставки неправильного товару:

• Фото привезеного товару та фото маркування на коробці

• Копію чека (накладної)


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ


Споживач має право відмовитися від товару у будь-який час до його передачі, а після передачі товару - протягом 14 календарних днів. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, товар не був зібраний, упакований в заводську коробку, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, або був виготовлений на замовлення (про виготовлення продукції на замовлення Продавець повідомляє Споживачу в момент підтвердження замовлення. Згодою на виготовлення продукції на замовлення є оплата мінімум 20% вартості такого товару), або був імпортований на замовлення з іншої країни на індивідуальне замовлення споживача. При відмові Споживача від товару Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену Споживачем, за винятком витрат Продавця на доставку і збірку поверненого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.

На сайті використовуються файли cookie, необхідні для ідентифікації користувача, коректної роботи і покращення продуктивності нашого сайту. Погоджуючись на використання файлів cookie, ви отримуєте можливість користуватися всіма функціями сайту. Детальніше про використання ваших даних в Політиці конфіденційності.

Погоджуюсь з умовами